top of page

קורס מזותרפיה - ארומתרפיה אישי בראשון לציון

Updated: Dec 29, 2019


לעצום עיניים וליהנות מריחות נעימים משמנים ארומטיים בטיפול פנים ארומטי מפנק בראשון לציון על ידי סוזי נחמן קוסמטיקאית בכירה. לטיפול יש 2 מטרות עיקריות טיפול בבעיה קיימת באמצעות שמנים ארומטיים ושמני בסיס טבעיים וכן פינוק רוגע ושלווה לנפש ולגוף. הטיפול מבוסס על עיסוי פנים וצוואר קרקרפת ומחשוף.





תמיד רציתם לעסוק בשמנים ארומתרפיים וללמוד זאת באופן מקצועי ?

זה הזמן להגשים את החלומות והרצונות שלכם.

קורס ארומותרפיה מקצועי כולל הבנת היסודות והמרכיבים וכן כל התערובות ליצירת השפעה ספציפית כל זאת מלווה בלימוד תנועות עיסוי פנים וקרקפת.

בקורס ארומתרפיה נלמד ונתנסה בתערובות שמנים בסיסיים בתוספת שמנים אתריים , שמנים אתריים ארומטיים קיימים כבר אלפי שנים, בערך מאז שהאדם גילה שאפשר לנצל צמחים גם לריפוי ולשיפור ההרגשה, בשנים האחרונות המודעות ליכולותיה של הארומתרפיה הולכת וגדלה, בשיטת טיפול שעושה שימוש בשמנים אתריים, כלומר חומרים כימיים נדיפים בעלי מסיסות נמוכה במים, שמופקים מצמחים. השמנים יוצרים תגובות מידיות באמצעות הרחה או מריחה ישירות על העור.

מומלץ ללמוד אצלנו!

קורס ברמה גבוה הקורס בלימוד אישי "אחת על אחת"לימוד ע"י מורה מקצועית עם וותק מעל 25 שנה, התמחות מעשית בתערובות שמנים התנסות מעשית העיסוי פנים וקרקפת עבודה כמטפלת עצמאית תעודה מקצועית למסיימים בהצלחה

לתיאום פגישה ולכל שאלה התקשרו:054-4969106

נשמח לראותכם, סוזי נחמן -אור לעור טכנולוגיות

26 views0 comments
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg
bottom of page