top of page

מכשיר לייזר להסרת שיער מקצועי | לייזר קרח

Updated: Jan 31, 2022


רכישת מכשיר לייזר עוצמתי עם ידית קרח שמונעת כאב וכוויות שמתאים לכל גווני העור והשיער מבית אור לעור טכנולוגיות בבעלות סוזי נחמן.

הטכנולוגיה המשתנה מול עיננו החל מ- 2020 זה בגדר חלום שהתגשם.


מה היה לנו לפני 2020?

טיפול הסרת שיער בלייזר הוכיח את עצמו כיעיל מאוד כבר מעל שני עשורים אך כל זאת היה בליווי כאב וסבל נוראי למטופלות, טיפול ממושך אינסופי מאחר ולא יכלו להעלות לעוצמות גבוהות ופעילות, טיפול לגוף שלם נמשך כשעה וחצי, אנשים כהי עור לא יכלו ליהנות מטיפול הסרת שיער בלייזר כמו כן אנשים עם שיער עדין, פלומטי, בלונדיני וג'ינגי'.


מה יש לנו היום החל משנת 2020?

מכשיר ניוטון של חברת אור לעור טכנולוגיות, מכשיר לייזר חלומי שכל קליניקה חייבת אותו למטופלים שלה מכשיר העוצמתי בישראל והיחידי בו ידית הלייזר לא מתחממת ונשארת קרה כל הטיפול.

צוות חכם של מהנדסים עם ידע רב בפיזיקה וכימיה מצא פתרון לסוגיה הייחודית הזו והטמיע את המערכת במכשיר ניוטון.Newton Ice Trio Laser כך שניתן לטפל בעוצמות גבוהות יחד עם זאת ללא כאב וידית הלייזר נשארת קרה מאוד.




בידית הלייזר העוצמתית החדשה (2000W) במכשיר ניוטון 747-2 העוצמתי (4000W) ראש הקירור הוא בשטח פנים גדול כך שבכל רגע נתון, במשך כל זמן הטיפול, אזור הטיפול נשאר קר מאוד ובכך הצלחנו גם להשאיר את ראש הלייזר קפוא וגם את המעטפת שלו ולכן אין כאבים ואין חשש לתופעות לוואי.




חושבים להעניק את הטוב ביותר ללקוחות שלכם?

בואו להכיר מקרוב את מכשיר הסרת שיער בלייזר ניוטון העוצמתי ביותר בישראל שייתן ללקוחות שלכם טיפול חווייתי ללא כאבים טיפול בעוצמות גבוהות ותוצאות מעולות מהטיפול הראשון בהתחייבות!

רק באור לעור קורס מקצועי ומקיף של 6 שבועות הכולל התנסות משמעותית על מנת להכיר מקרוב את מכשיר ניוטון ולפגוש בתוצאות המשמעותיות מהטיפול הראשון.



לקוחות שרוכשים את המכשיר מקבלים החזר של עלות הקורס + הדרכה חינם במכשיר לייזר ניוטון לכל צוות העובדים עם המכשיר.



לרוכשי מכשיר לייזר ניוטון להסרת שיער קורס הסרת שיער בלייזר מקיף 6 שבועות חינם+הדרכה על המכשיר

ניתן ללמוד בקורס פרונטלי במרכזי אור לעור או ללמוד באונליין (בלעדי) קורס הסרת שיער בלייזר תיאוריה ואז להגיע אלינו רק לקורס המעשי.




לתיאום פגישה התקשרו או השאירו הודעה בוואצאפ/מייל 054-4969106 orlaor.biz@gmail.com

שיטה בלעדית SN MEDICAL להסרת שיער מהפנים 95% הצלחה תוך זמן קצר! שיטה זו נלמדת בקורס הסרת שיער בלייזר באור לעור טכנולוגיות.

טיפול עורף לגבר תוצאות מעולות 70% פחות אחריי 2 טיפולים.

טיפול צוואר גבר הפחתה ושיפור גדול מהטיפול הראשון

התקשרו לתיאום הדגמה :


נשמח לראותכם

סוזי וכל צוות אור לעור טכנולוגיות

177 views0 comments
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg
bottom of page