top of page
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg

?למה צריך קורס הסרת שיער בלייזר

Updated: Jun 23, 2022



תתארו לכם שכל מי שיש בידו סכום כסף יוכל לרכוש מכונית מבלי לעבור תיאוריה (קורס תיאורטי) ואח"כ שיעורי נהיגה על מנת לעלות על הכביש באופן בטוח שידיעת כללי הזהירות נטמעים בראש הנהג.


תחום הסרת שיער בלייזר תחום שלא מקפידים בו על לימוד קורס הסרת שיער בלייזר יסודי ומעמיק כדי לדעת כיצד לשוחח עם לקוחות, לדעת איזה טכנולוגיות קיימות בעולם ובישראל, באיזה מצבים אסור לטפל, באיזה מטופלים לא יכולים לטפל, היכרות עם מחלות, תרופות איך מבצעים את הטיפול באופן בטוח, מה משמעות הפרמטרים על המסך והאם כל אחד יכול לכוון מה שבא לו ללא הגבלה.


מה שקורה בפועל, אנשים שיש להם סכום כסף נמוך רוכשים מכשירים ללא אישורים ואף לא מקבלים שום הסמכה על המכשיר לא מקבלים תעודה מוכרת אלא מקבלים הדרכה איך לתפעל את המקשים במסך.


זה לא נקרא לרכוש מקצוע זה נקרא לעצום עיניים ולא לחשוש מטיפול על בני אדם באופן לא אחראי ויתרה מזאת הכשלה במקצוע מאחר ואין לכם ידע נרחב וידע כללי בתחום הטכנולוגיות השונות והתחום הבטיחות לפי תקן משרד הבריאות


מכשיר הסרת שיער בלייזר חובה שיהיה אישור משרד הבריאות בישראל מדוע?

משרד הבריאות הוא האוטוריטה היחידה שיכולה לקבוע איזה מכשיר לייזר בטיחותי, איזה בדיקות הוא עבר, באיזה מעבדות נבדק המכשיר, מה ההיסטוריה והמוניטין של היצרן, האם לחברה שמוכרת את המכשיר יש ISO9001 המעיד על ניהול עסקי לפי כללי התקן, הקפדה על תהליכי ייבוא, מכירה, שיווק, לימוד הכשרות הובלות בינלאומיות ועוד.

המון שיקולים יש למשרד הבריאות ורק לאחר בדיקה של 5 חודשים משרד הבריאות מחזיר תשובה האם המכשיר מותר לשימוש ובטיחותי ומעניק אישור לחברה בישראל למכור אותו ללקוחות.





בטיחות במכשיר לייזר להסרת שיער

מכשיר שאין לו בטיחות ברמה הגבוהה, זאת אומרת שהיצרן לא תתכנן את המכשיר עם הגבלות כדי למנוע מצבים בו מסכנים את המטופלים.

במכשיר שעבר את כל הבדיקות והמבחנים ניתן לראות שלא ניתן לעשות ככל שעולה ברוח המפעיל/ה .


בקורס אנחנו מתייחסים למחיר - כמה עולה מכשיר הסרת שיער בלייזר מקצועי?


האם אפשרי לשאול באותה נימה כמה עולה רכב שנוסע מתל אביב לירושלים או לאילת יום יום? זה ברור מאליו שכל רכב יכול לנסוע לתל אביב ולירושלים ובכל זאת מדוע יש מחירים שונים לרכבים מדגמים ומודלים שונים? הרי כל המכשירים להסרת שיער בלייזר מיועדים להסיר שיער אך בכל זאת האם המכשיר בטכנולוגיה מתקדמת, מהו המוח המהפכני של המכשיר מה מצב בטיחות של המכשיר כל אלו ועוד אינם זהים.


רכישת מכשיר לייזר להסרת שיער מתקדם ומהפכני יודע לתת מענה לכל מכשירי הלייזר הישנים וכולל מכשירים שכקיימים היום ונמכרים בכל מיני שיטות של יד 2 כמכשיר חדש אל ללא אישורים והבעיות מתגלות עם הזמן

כאב בלתי נסבל שמתחילים להעלות עוצמות של חום הלייזר

צריבות וכוויות על העור,

טיפולים שלא נגמרים "לכל החיים",

טיפול איטי פולס ואחריי 5 שניות עוד פולס. או טיפול מהיר ביותר ללא פגיעה בשורש

טיפול בגווני עור כהה לא ניתן לביצוע מחשש לכוויות כבר בעוצמות נמוכות.

טיפול בבעלי שיער בהיר, ג'ינגי ובלונדיני לא בכל המכשירים יש מענה כלל.

מכשיר שעובד רק 4 שעות ביממה לעומת מכשיר מתקדם איכותי שעובד מתי שאתם מחליטים 24/7

ידית רותחת וחמה מכאיבה ומסוכנת במכשירים לא בטיחותיים. חובה לבדוק זאת בעבודה רציפה של טיפול מלא

ידית גדולה, כבדה ומסורבלת לעומת היום שיש שיפור גדול בגודל הידית לעומת משקל יש לבדוק זאת.





מוניטין של חברה

רכישה בחברה בישראל אמינה עם מוניטין וותק בתחום, חברה שתיתן לכם מענה מלא גם יום לאחר הרכישה ותדע ללוות אתכם ולתת לכם מענה לכל שאלה. אמינות לאורך זמן של חלקי המכונה, אישורים של משרד הבריאות ומעבדות בעולם הכי נחשבות. טיפולי תחוקה ששומרים על מערכת הקירור, חלקי חילוף זמינים, ביצועים חלקים ונעימים ללקוחות.


אמת בפרסום

יש חשיבות רבה להגיע וללמוד קורס הסרת שיער בלייזר מקצועי לפי תקן משרד הבריאות כפי שקיים באור לעור טכנולוגיות עם וותק ומוניטין של 28 שנה .


המדיה הדיגיטלית עמוסה בחוסר דיוק והמון פעמים ניתן לראות ולקרוא שמי שמדבר או מפרסם כלל לא מוסמך אלא שולף מהמותן כל מיני אמירות לדוגמה מה מותר ומה אסור, במי מותר לטפל ובמי אסור במרבית המקרים זה מוביל להטעיה משמעותית ולפגיעה בלקוחות שלכם ולכן


למי מותר לעסוק בהסרת שיער בלייזר?

אנשים שרוצים לעסוק בתחום הסרת שיער בלייזר מבררים בכל מיני מוסדות ונאמר להם מפורשות :"את חייבת ללמוד קורס קוסמטיקה כדי לעסוק בהסרת שיער בלייזר"

זוהי אמירה שקרית ואינה נכונה.

לפי חוק חופש העיסוק כל אדם איש ואישה מעל גיל 18 יכולים לעבור הכשרה עיונית ומעשית , שהוגדרה על ידי היצרן ולקבל הסמכה לעבוד עם המכשיר. כמובן לאחר מעבר מבחן בהצלחה.





פרמטרים במסך


ש חשיבות רבה להגיע וללמוד קורס הסרת שיער בלייזר מקצועי טרם רוכשים מכשיר לייזר להסרת שיער והסיבה הנוספת אין לכם את הידע להבין מה משמעות הפרמטרים במכשיר, מה כל אחד מהם מסמל

מה הם הפרמטרים המופיעים על מסך המכשיר, כיצד הם משפיעים על ביצוע הטיפול, מה היכולות שלהם להתאמה מלאה לסוג הלקוח מה תפקידו והשפעתו של כל פרמטר הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה אחוזי הצלחה לתוצאות מרשימות וטובות. בנוסף עושים לך הדגמה עם כיוון של פרמטרים נמוכים ואתם לא תדעו ותחשבו שהמכשיר לא מכאיב עד שתרכשו תבינו שלא כך הדברים וצפויה אכזבה גדולה


אל תחסכו סכום כסף פעוט בלימוד קורס הסרת שיער בלייזר מקצועי ומשמעותי שיעניק לכם הבנת מלאה של המקצוע, הבנה מצויינת על חשיבות הבטיחות, התנסות מעשית ללא הגבלה וכמובן קבלת תעודת הסמכה.


באור לעור טכנולוגיות מוניטין וניסיון מעל 28 שנה יום יום מכשירים תלמידים ותלמידות מכל הארץ והעולם מגיעים ללמוד ולהשכיל ועובדים בביטחון עצמי מלא והבנה עמוקה של המקצוע , לא תהיה שאלה שלקוחות ישאלו אתכם ולא יהיה לכם מענה.


הדגמה לייזר על מסכת קורונה שחורה


כל לייזר כאשר הוא בא במגע עם בד בצבע שחור הוא בולע את הפיגמנט ומתביית עליו לכן תראו פעילות של שריפת המסכה. אם תיקחו מסכה תכלת או לבנה תוכלו להיווכח שהלייזר לא שורף את המסכה ולא משפיע עליה כך שאין זה מדד לעוצמה של הלייזר.


קורס הסרת שיער בלייזר של אור לעור טכנולוגיות לפי תקן משרד הבריאות.

תעודות ההסמכה שלנו מכובדות ומוכרות בכל חברות הביטוח.




בוגרי הקורס המעוניינים לרכוש את מכשיר הלייזר המהפכני ניוטון, המכשיר הכי עוצמתי בישראל מקבלים הנחה יפה ומיוחדת וכן מקבלים בחזרה את עלות הקורס.

בנוסף, אנו מעניקים ללא תשלום הסמכה והדרכה עמוקה על המכשיר.


כולם מגיעים ללמוד אצלנו מכל קצוות הארץ מרמת הגולן ד"ר ספדי מהדרום רהט ד"ר טורי מאילת ליה קצינה מחיל הים ועוד ועוד וכמובן גם מעבר לים מגיעים אלינו מ- תאילנד, קפריסין, אנגליה, קנדה, ארה"ב.


נותר לעם כעת לבחור בדרך הנכונה ולעבוד בלייזר בבטחה.


לפרטים צרו קשר 054-4969106 או השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.


50 views0 comments
bottom of page