top of page
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg

חלומות מתגשמים בואו הצטרפו למשפחת אור לעור טכנולוגיות | רכישת מכשיר לייזר להסרת שיער שפותח דלתות

Updated: Feb 4, 2021


ברכות לאמתיאז מנהלת חדר ניתוח שהחלום שלה היה לפתוח קליניקה לטיפולי הסרת שיער בלייזר וטיפולים קוסמטיים. אמתיאז למדה באור לעור טכנולוגיות ועדיין לומדת מספר קורסים

אמתיאז רכשה מכשיר להסרת שיער בלייזר. התגובות של הלקוחות שלה מדהימות והתוצאות נראות כבר מהטיפול הראשון. אמתיאז היקרה עלי והצליחי.!


עם הצלחות אי אפשר להתווכח!


מה מייחד את אור לעור טכנולוגיות בהשוואה למתחרים שמוכרים מכשיר הסרת שיער בלייזר?


באור לעור טכנולוגיות תחילה לומדים,מתנסים הופכים למקצוענים, לומדים להבחין בין מכשיר מצוין למכשיר בינוני, מתנסים בכל 3 הדגמים להסרת שיער בלייזר ואז..מחליטים לרכוש מתוך התנסות וראיית התוצאות כבר מהטיפול הראשון.

קבלת פידבק מהמודלסטיות שהבאתם לשיעור. חווית טיפול מדהימה ללא כאבים כלל , ללא חשש לכוויות ואחרי חודש ניתן לראות כבר קרחות וצמיחה איטית וחלקית. אצל המתחרים זה לא כך. שם תלמדו אחרי שתרכשו. אם יש לכם הבנה בתחום המכשור,אם אתם יודעים לבדוק מכשירים אז נהדר. רוב האנשים לא יודעים ולא מכירים מה ההבדל בין הטכנולוגיות, מה זה עוצמה, מה משמעות הספק גבוה בידית הלייזר ועוד...



ברכות לשובל בעלת קליניקה מצליחה והמון לקוחות בתחום טיפוח וכיום בוגרת קורס הסרת שיער בלייזר והלקוחות שלה שציפו לטיפולי לייזר מרוצות מאוד במיוחד מהקהילה האיתיופית שידוע שמעט מאוד מכשירי לייזר מאפשרים טיפול בעור כהה מאוד. ללא כאבים וללא חשש מכוויות. שובל היקרה עלי והצליחי!





ברכות לדנה אשת עסקים מצליחה ביותר בתחום שונה לגמריי מקוסמטיקה , שבחרה ללכת אחרי הלב שלה ובאה בשיא ההתלהבות ללמוד קורס הסרת שיער בלייזר לפתוח קליניקה מהממת ולהצליח בגדול.

אחרי שהכרת את מכשיר הלייזר להסרת שיער ניוטון NEWTON של אור לעור טכנולוגיות והתאהבת בו ובביצועים שלו מהרגע הראשון . בחרת להביא את בעלך עמוס לראת מקרוב את המכשיר המופלא וגם הוא התלהב. אני שמחה שעשיתם את הבחירה הנכונה. דנה היקרה עלי והצליחי!




ברכות ליפית קצינת משטרה במשך 20 שנה שבחרה ללכת לתחום היופי האסתטיקה שתמיד אהבה. יפית לקחה החלטה על שינוי בחייה ובאה ללמוד באור לעור טכנולוגיות לפתוח קליניקה ולהתחיל להרוויח.

יפית היקרה עלי והצליחי!





ברכות לרווית בעלת קליניקה מהממת בתחום האסתטיקה, החלטת שאת רוצה להגדיל את הכנסותייך וללמוד את המקצוע הסרת שיער בלייזר באופן מקצועי ורציני. שמחתי להכיר את אחותך בקורס וקיבלת פידבקים מעולים מהמשפחה והחברות עכשיו זה הזמן להצליח עם הלקוחות שלך שמחכות כבר הרבה זמן ללייזר.

19 views0 comments
bottom of page