top of page
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg

חדש!בפעם הראשונה בישראל קורס הסרת שיער בלייזר לחירשים בלעדי לאור לעור טכנולוגיות

Updated: Jun 4, 2023

שנת 2023 זו תיחשב לשנת פריצת דרך בתחום לימודי לייזר והנגשת טיפולי לייזר לאוכלוסיית החרשים בישראל.

אוכלוסיה שלמה של לקוחות עם חירשות, מעוניינת להפטר משיער מיותר ולהיות חלקים כמו כל שאר האנשים בעולם.

כמו כן רוצים להראות יפה ולזכות בטיפולי גוף וטיפולי ביוטי לשיפור מראה העור


.


אוכלוסיה זו, מאוד מעוניינת לקבל שירות ויחס בקליניקות לאסתטיקה בטיפולי הסרת שיער בלייזר, טיפולי גוף ופנים ועוד


לקוחות הללו, חווים קשיים דומים לאלה שיש למיעוטים לשוניים אחרים, כגון עולים חדשים או ערבים ישראלים. בין היתר, הם זקוקים לשירותי מתורגמנות, לא רק בשל קשיי השמיעה, אלא גם משום שקל להם יותר להתבטא בשפת-אמם, שהיא שפת הסימנים הישראלית.

המגבלות מקשות על תקשורת עם מטפלים שאינם מכירים את שפת הסימנים ואינם יכולים להבין את הצרכים שלהם והתוצאה מגבלה שלא מאפשרת תקשורת טובה וברורה והבנה הדדית.


בבדיקה שבצענו בגוגל ובכל מיני מנועי חיפוש מסתבר שאין בשום מקום בישראל הנגשת טיפולי לייזר לאוכלוסיה ייחודית זו, כולם מפרסים ומתגאים בטיפולים שלהם אך אין מענה ואין התייחסות כלל להענקת שירות ללקוחות חירשים, לכן אנו אור לעור טכנולוגיות שמובילים את החדשנות הלייזר, חרטנו על דגלינו להיות הראשונים שמזהים בעיה בתחום האסתטיקה ויודעים לתת מענה מקצועי בהדרכות, קורסים והכשרות וכמובן בחדשנות טכנולוגית פורצת דרך במכשירי הלייזר שלנו.

בעת שהבנו שיש בעיה בתחום הנגשת טיפולי לייזר לאוכלוסיה ייחודית מיד התחלנו לטפל בבעיה, הפשלנו שרוולים התחלנו בחימום מנועי המוח של הצוות ועם מאמץ גדול, בחשיבה מתקדמת הצלחנו לתת מענה לאור הניסיון הרב שצברנו כ- 30 שנה הצלחנו להביא בשורה חדשה שהיא: קורסי לייזר חדשניים לחירשים

הבוגרים שיסיימו בהצלחה, יוכלו לפתוח קליניקות ולתת שירות לאוכלוסיה בעלת לקות שמיעה ודיבור.


בשנת 2023 שנת מפנה לאוכלוסיית החירשים בישראל. לימודי לייזר בישראל.

אור לעור טכנולוגיות מובילה את הפרויקט הראשון והיחידי בישראל פרויקט גדול הקמת קורסי לייזר לטיפולי אסתטיקה להכשרת מטפלים חירשים

אנו מאפשרים להם ללמוד יחד עם מתורגמניות מוכשרות לעסוק בתחומי האסתטיקה ולהנגיש את טיפולי הלייזר לאוכלוסיה שלהם ובכלל.

הקורס המוביל קורס הסרת שיער בלייזר ובנוסף, קורס לטיפולי גוף וקורס טיפולי ביוטי עוד.


סוזי נחמן בעלים של אור לעור טכנולוגיות פתחה את שעריה לאוכלוסיות ייחודיות ללימוד קורסים מקצועיים בתחום טכנולוגיות הלייזר. סוזי מציינת: "זהו פרויקט מאתגר ומרגש כאחד, יחד עם זאת ההבנה שבקרוב יהיו מטפלים בתחום הלייזר שיוכלו לטפל בחברים שלהם, יוכלו לתקשר איתם מהווה פריצת דרך משמעותית בהנגשת טיפולי הלייזר לאוכלוסיה החירשים"


יש דרכים מיוחדות על מנת לתקשר תחושות, להעביר מסרים כדי לבצע טיפולי לייזר באופן מקצועי ובטוח ביותר.

בקורס הסטודנטים מתנסים במכשיר ניוטון 747 מכשיר לייזר איכותי מקצועי עם ידית קרח קבועה ומשמעותית למניעת כאב ומניעת צריבות על העור.

כל התקשרות מבוצעת בשפת הסימנים מהשפות הטבעיות שמשתמשות בתנועות ידיים, מחוות גוף והבעות פנים כאמצעים העיקריים להעברת מסרים וליצירת תקשורת בין הדוברים. זאת בניגוד לשפה מדוברת, שבה האמצעי העיקרי הוא הקול המופק בחללי הפה, האף והגרון. האוכלוסייה העיקרית שמשתמשת בשפת סימנים היא אוכלוסיית החירשים וכבדי-השמיעה, בעיקר אלה שנולדו כבדי-שמיעה או שלקו בשמיעתם בגיל צעיר.

באור לעור טכנולוגיות הדגש הוא על לימוד פרטני ולא קבוצתי כך ניתן ללמד ולהכשיר כל מטפלת/ת ברמה הגבוהה ביותר ולענות לצרכים המיוחדים של כל סטודנט/ית.


בקורס לומדים 32 שיעורים הכוללים תיאוריה ותרגול פרקטיקה מעשית עם מכשיר ניוטון 747 מכשיר לייזר קרח המוביל בישראל.

כל חומר הלימוד התיאורייתי מונגש על ידי מצגות מרשימות וברורות על מסך LCD גדול

כל חומר הלימוד ופרוטוקול הטיפול מונגש בחוברת פרוטוקול מרשימה ונוחה למילוי.

בשיעורי הפרקטיקה הסטודנטים מביאים את החברים שלהם שמתקשרים עימם בשפת הסימנים ובקריאת שפתיים ומבצעים טיפולי לייזר ברמה גבוהה באופן שמעוררת כבוד גדול עבורנו ושמחה גדולה עבור כולם שהנה נמצא הפתרון להנגיש את טיפולי הלייזר לאוכלוסיות ייחודיות.


בקרוב יפתח הסניף הראשון בתל אביב עם מכשיר לייזר להסרת שיער ניוטון 747.

ומכשיר קוואנטום קסקד לטיפולי אסתטיקה.

בהצלחה לבוגרים הראשונים.

לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות אתם מוזמנים להשאיר הודעה באתר או בוואצאפ 054-4969106

נשמח לעמוד לרשותכם

סוזי וצוות אור לעור טכנולוגיות.


הסבר על שפת הסימנים והתקשורת

בכל שפות הסימנים שנחקרו נמצא כי מילה (כלומר, סימן) בנויה משלושה מרכיבים הכרחיים: צורת כף-היד, תנועת כף-היד ומיקום כף-היד ביחס לגוף. שינוי בכל אחד מהמרכיבים האלה מביא לשינוי במשמעות. פעמים רבות, שינוי קל באחד המרכיבים, למשל תנועה מקוטעת במקום תנועה רציפה, יוצר הבחנה מורפולוגית, למשל: שם עצם ופועל הנגזר ממנו.

רוב הסימנים מבוצעים באמצעות כף היד, ובחלל המקביל לפנים, לחזה ולבטן. יש גם סימנים הכוללים תנועות כתפיים או איברי גוף אחרים אולם הם מעטים יחסית. מחקרים הראו שבמהלך ההתפתחות ההיסטורית של שפות הסימנים, מוחלפים סימנים המערבים איברי גוף שונים בסימנים המבוצעים בכפות הידיים בלבד, ומול חלק הגוף העליון בלבד.

צירוף של סימנים יכול ליצור מילה חדשה, ולפעמים אף נוצר סימן משילוב מרכיבים של שני סימנים שונים. מרכיב בסימן יכול להצביע על תכונה תחבירית שלו, למשל, כיוון התנועה יכול להצביע על יחסה (ואז שינוי כיוון התנועה מבטא שינוי ביחסה).


סקירה קצרה על ההיסטורית היווצרות שפת הסימנים ולימוד והנגשת שפת הסימנים הישראלית בפעם הראשונה בעולם.


היווצרות שפת הסימנים הישראלית

ב-1873 פתח מרכוס רייך בית ספר יהודי לחירשים בגרמניה. בית ספר זה נחשב בזמנו לאחד הטובים בעולם בתחומו, ולפיכך הגיעו אליו תלמידים יהודים חירשים מכל רחבי העולם, ואף תלמידים לא-יהודים. מורים מבית הספר הזה הקימו ב-1932 את בית הספר העברי הראשון לחירשים בירושלים.

בהדרגה החלה להתפתח שפת הסימנים הישראלית (שס"י), שהיא דומה למדי, גם היום, לשפת הסימנים הגרמנית. בשנות ה-40 כבר הייתה בארץ קהילת חירשים יהודים מגובשת עם שפת סימנים משלה. שפת הסימנים הישראלית היא היום אמצעי התקשורת המוכר והנלמד בקרב ישראלים כבדי שמיעה. קיימת גם שפה מסומנת שמשמשת לתקשורת בין דוברי עברית שומעים לדוברי שפת סימנים ישראלית. עברית משמשת לדוברי שפת הסימנים הישראלית כשפה שנייה.


הסבר מפורט על שפת הסימנים באדיבות ומתוך: עירית מאיר וונדי סנדלר, שפה במרחב - אשנב לשפת הסימנים הישראלית, הוצאת הספרים של אוניברסיטת חיפה, תשס"ד 2004.




22 views0 comments
bottom of page