top of page

מכשיר לייזר להסרת שיער מקצועי עוצמתי לגברים לנשים לגוף ולפנים מבית אור לעור טכנולוגיות

Updated: Jan 31, 2022

הסרת שיער בפנים נחשבת למסובכת ביותר ומעטים המכשירים שיודעים לתת מענה מלא להפטר מן השערות בפנים, במרבית המקרים אנשים אף מתלוננים שלא היה להם שיפור אלא עוד צמחו ונוספו שערות חדשות

מדוע זה קרה ? מאחר ומכשיר שלא עוצמתי שולח פולסי לייזר לא עוצמתיים ולכן הם רק מחממים ולא מבצעים הרס ובכך גם מעוררים ע"י החימום שערות נוספות.

מכשיר ניוטון עוצמתי יש הפחתה של כמות השיער מהטיפולים הראשונים עגד אשר אין צמיחה.


הסרת שיער בלייזר לגברים עם מכשיר ניוטון יהיה מענה משמעותי להסרת שיער לגברים שידוע ששורש השערה חזק מאוד וכן צפיפות השיער גדולה ומשמעותית. על מנת להצליח בטיפול רק מכשיר לייזר להסרת שיער עוצמתי, חזק ומקצועי ישפיע באופן משמעותי על שורשי השיער וניתן לראות שיפור והטבה וקרחות קטנות כבר מהטיפול הראשון.


האטה בצמיחה זה חשוב אך עדיין לא מספיק, יש צורך לראות גם קרחות קטנות, סגירת נקבוביות שמציינות שהשורש קטן לכן הנקבובית של השערה מתחילה לקטון מראה כבר צעד ראשון להצלחה!








למכשיר ניוטון יש תוכניות מיוחדות לטיפול הסרת שיער בפנים שתוך טיפול ראשון יש כבר קרחות וצמיחת שיער דקה יותר ושונה. ללא צורך בגילוח.


הסרת שיער לגברים בהצלחה גבוהה יכולה להתקיים רק עם מכשיר עוצמתי וחזק יחד עם זאת עם ידית קרח שמאפשרת טיפול ללא כאב וללא חשש מכוויות. בנוסף אפשרות לטפל גם בחודשי הקיץ על עור שזוף. עור בעל גוון כהה מסי 4-5 חובה שיהיה במכשיר אורך גל 1064 ננו מטר שמגיע לבסיס שורש השערה עמוק בפנים ולא דרך השערה.

תוצאות מעולות כבר אחרי טיפול ראשון. בעורף נדרשים בדרך כלל רק 3 טיפולים באמצעות ניוטון.

כולל עור כהה.





הסרת שיער מהפנים לגברים דורשת מכשיר עוצמתי עם ידית לייזר קרח אמיתית למניעת כאבים וכוויות. תוצאות ממידיות עם מכשיר לייזר ניוטון

גבר בן 27 טיפול בפס צוואר תוצאה מעולה לאחר טיפול אחד, נקבוביות קטנות וצמיחה מועטה, שיער עדין שגדל. הסרת שיער בלייזר במכשיר ניוטון.




גבר בן 25 טיפול הסרת שיער בלייזר בכל הגב . טיפול בניוטון אחריי 2 טיפולים 80% הפחתה בכמות השיער וסגירת נקבוביות ושערות עדינות ודקות



שינוי במבנה הנקבוביות ברובן כבר סגורות מציין שלעולם לא יצמחו פה שערות. עור חלק וכמעט ללא שיער

מעוניינים לרכוש מכשיר לייזר עוצמתי. מכשיר ניוטון הכי עוצמתי בישראל עם תוצאות מעולות והרס שורש השיער , מכשיר שיביא לכם המון לקוחות מרוצים! כבר מהטיפול הראשון. מכשיר קל לתפעול חכם ונעים זו הבחירה שלך. רכישה בטוחה ומובטחת! רכישה מכשיר לייזר להסרת שיער ללא כאב עם תוצאות מעולות מהטיפול הראשון ניוטון הוא המכשיר של העשור הקרוב!!צרו קשר להדגמה ללא מחויבות ותרגישו בהבדל!








92 views0 comments
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg
bottom of page