top of page
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg

הסרת שיער בלייזר כללי זהירות בדגש על מתכות בגוף

Updated: Oct 7, 2021


אור לעור טכנולוגיות מוביל את החדשנות הטכנולוגית עם מכשירים מתקדמים ועוצמתיים יחד עם זאת אנו שמים דגש משמעותי לכללי הבטיחות בטיפול הסרת שיער בלייזר על גוף האדם.


עדכונים אחרונים מאת סוזי נחמן מורה בכירה


1. טיפולי לייזר להסרת שיער עם התקן תוך ריחמי למניעת כניסה להיריון

מה חשוב לדעת ?

חובה לוודא לפני הטיפול: האם להתקן יש פס נחושת /מתכת בתוך הפלסטיק של ההתקן. במידה ויש, חל איסור לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר באזורים הבאים: בטן עליונה, בטן תחתונה, אזור הביקיני - מפשעה חיצוני , אזור הערווה (מפשעה מלא).


2. טיפול הסרת שיער בלייזר בפנים? חשוב לדעת

לקוחות בתוך טיפול לייזר בפנים חובה ליידע את המטופלת שבתקופת בין הטיפולים חל איסור מוחלט לחמצן את השיער. החמצן מחזק מאוד את השורש


3. טיפול הסרת שיער בלייזר לאחר שיזוף במיטת שיזוף עם קרם שיזוף מה חשוב לדעת?

חל איסור לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר יחד קרם צבע פיגמנט

קרם השיזוף נטמע בעור ויכול לגרום לכוויה פנימית בשל התחממות יתר עם הלייזר


4. מותר לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר עם עור שזוף במכשיר ניוטון -הסרת שיער בלייזר קרח יחד עם זאת, לקוחה עם שיזוף טרי, עור חם אדום/חום כהה, אדמומיות חזקה יש להמתין 14 יום.




5. הסרת שיער בלייזר על עור עם איפור קבוע גבות ושפתיים

לקוחה עם איפור קבוע תיחום שפתיים יש להיזהר! חובה לסמן את קווי מתאר השפתיים/גבות עם טוש לבן שדוחה את קרן הלייזר.


6. הסרת שיער בלייזר ללקוחה עם נטייה להרפס סימפלקס באזור סובב שפתיים. חשוב להמליץ לה להתייעץ עם הרופא שלה וליטול כדור זובירקס ערב לפני הטיפול. הסרת שיער בלייזר בשפם.


7. הסרת שיער בלייזר כללי זהירות בטיפול

ללקוח עם מתכות בפה כגון:

פלטה עם פס מתכת.

ריבועי מתכת ליישור שיניים.

שתלים

סתימות

במצבים הללו יש לפעול בזהירות ולמנוע את תחושת העברת הלייזר דרך המתכות על כן יש לתת למטופלים פד גזה רטוב במים לנשוך בפה וכך הזרם החשמלי של הלייזר יעבור דרך המים ולא דרך המתכות


8. הסרת שיער בלייזר ללקוח לאחר ניתוח אורתופדיה בו הכניסו לגופכם מתכת, טיטניום בורג

, חובה ליידע את המטפל/ת בכך ובאזור בו נמצאת המתכת. חל איסור מוחלט לשדר על מתכות בתוך הגוף. קרן הלייזר מחממת מאוד את המתכת מתוך הגוף ויכולה להסב נזקים רבים לרקמה הסובבת את המתכת.


רוצים לעסוק בהסרת שיער בלייזר? רוצים ללמוד מקצוע מוביל בואו ללמוד קורס הסרת שיער בלייזר באונליין (תיאוריה) בזמן שלכם ובקצב שלכם ואחר כך תגיעו לקורס הסרת שיער בלייזר לפרקטיקה מעשית.


מעוניינים לרכוש מכשיר לייזר מקצועי ניוטון הכי עוצמתי בישראל לייזר קרח עם תוצאות מעולות מהטיפול הראשון https://www.orlaor.org.il/newton-ice-trio-laser


רוצים להרחיב את הטיפולים בקליניקה בואו ללמוד קורס טיפול גוף המסת שומן בקור ובחום והמסת שומן בלייזר ובגלי הלם https://www.orlaor.org.il/orlaor-cryo-course-slimmimg

במחיר 690 ש"ח

להרשמה לקורס אונליין תיאוריה טיפולי גוף


כיום יש דרישה מצד הלקוחות לטיפולי אנטי אייגינג וטיפולי יופי מזותרפיה עכשיו זה אפשרי קורס חדשני מדהים מרוכז לטיפולי יופי מזותרפיה בלעדי לאור לעור טכנולוגיות.

ערכת תכשירים מתנה!


לכל שאלה אתם מוזמנים ליצור קשר בוואצאפ/טלפון 054-4969106 או במייל orlaor.biz@gmail.com



73 views0 comments
bottom of page