top of page

הסרת שיער בלייזר חשוב לדעת | אור לעור טכנולוגיות

Updated: Jan 31, 2022



צעירות אשר סובלות ממחלת האנורקסיה בשל דימוי שלילי לגבי המראה הגופני החיצוני שלהן, חוות בדרך הייסורים הרבה תופעות לוואי ובמאמר הזה נתייחס להפסקת המחזור החודשי והן לצמיחת פלומת שערות ארוכות בעיקר על זרועות הידיים והרגליים אשר מהווה בעיה טורדנית ושוב פוגשת את המטופלת בבעיה נוספת שצצה בעקבות המחלה.


טיפול הסרת שיער בלייזר מתייחס לטיפול באנשים בריאים ללא מחלות קשות ובכך אנו צריכים לקחת החלטה מי כן יכול לקבל טיפול הסרת שיער בלייזר ומי לא.

המפגש עם מטופלת שנמצאת בתוך המחלה יכול להועיל שבעתיים גם אם יהיה צורך בסדרת טיפולים של הסרת שיער בלייזר בהמשך.

בזמן המחלה יש הפסקה של המחזור החודשי וכל המערכת ההוררמונלית חדלת פעילות. ברגע שיוצאים מן המחלה, המחזור החודשי חוזר לפעילות ויש תקופה שלוקח למערכת ההורמונלית להתייצב. ושערות חדשות יכולות להופיע בכל מיני מקומות על הגוף.



כיצד יכול טיפול הסרת שיער בלייזר למטופלת החולה במחלת האנורקסיה?


  • מבחינה נפשית זו תמיכה משמעותית של המטפל לפגוש מקרוב לתמוך ולחזק.

  • מבחינת הסרת השיער בלייזר חובה לסייע ולעזור במצב הנוכחי בו יש פלומה לא מעטה על כל הגוף שמפריעה מאוד למטופלת.


מכשיר לייזר מקצועי המיועד לטפל בשיער פלומטי יכול לתת מענה מלא למטופלת ולהסיר ממנה את שכבת שיער פלומתית לא רצויה שעוטפת את גופה..

.מכשיר הניוטון 747 של אור לעור טכנולוגיות מיועד לטפל גם במקרים הללו בהם גוף המטופלת רזה עם עצמות בולטות ולכן נדרש מכשיר עם ידית קור שתמנע תחושה של כאב וכן אורכי גל מתאימים ובעוצמה מספקת כדי לבצע הרס של השיער הפלומטי.


יש מקום לקיים שיחה מקדימה בה יאמר שכעת סדרת הטיפולים של הסרת שיער בלייזר מיועדת לתת מענה מיידי שמצב הנוכחי הקיים. אין לדעת מראש מה יהיה בעתיד מבחינת צמיחת השיער לאחר הבראה מן מחלת האנורקסיה.

כמטפלים זה המקום לחזק את הביטחון העצמי של המטופלת, לתת לה תמיכה והבנה למצבה ובכך לסייע לה שבעתיים.


סוזי מספרת: "פגשנו במטופלת שהיתה לאחר נקודת היציאה שלה מהמחלה, ומדבריה הובן כמה הפריע לה כל השיער הפלומטי שעטף את גופה. היא ניסתה לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר אך כנראה לא עם מכשיר שמיועד לכך ולא חוותה הצלחה . היא הגיעה אלינו לטיפול באור לעור טכנולוגיות בסניף ראשון לציון הצלחנו לסייע למטופלת זוהי תחושה שמיימית שממלאת את כל נימי נפשינו לשבת ולשוחח ולעודד מטופלת מקסימה שבכוחות רבים הצליחה לצאת ממעגל האנורקסיה ושבה לחיות!" ואנחנו היינו פה בשבילה כדי למלא אחר בקשתה להפטר מהשיער הפלומטי שמזכיר לה את המחלה ומפריע לה מאוד. שמחנו לעזור.



ניוטון מכשיר הלייזר להסרת שיער החדשני והעוצמתי בישראל! צעד אחד לפניי כולם! תוצאות מעולות מהטיפול הראשון! אין כאב רק קור!



18 views0 comments
ניוטון-מכשיר לייזר למכירה-לקליניקה-מכוני יופי-לייזר קרח-להסרת שיער.jpg
bottom of page