סוזי נחמן

Mar 18, 20192 min

טיפול מזותרפיה בראשון לציון | טיפול פנים מתקדם אלקטרופוריזיס |שאלות ותשובות TAG

Updated: Sep 11, 2019

מזותרפיה  – טיפול מיוחד לעור הפנים

טיפול מזותרפיה הראשון הומצא על ידי רופא צרפתי מישל פיסטור בשנת 1952 כדי לטפל במגוון רחב של פציעות ומצבים רפואיים כגון דלקת פרקים, מיגרנות, אסטמה, פציעות ספורט וכאב כרוני, לפני כ- 5 שנים שיטת טיפול מזותרפיה הורחבה גם לטיפולים קוסמטיים למילוי נפח  העור בפנים.

מהי מזותרפיה?

מזותרפיה כוללת הזרקה/החדרה  של אמפולות , ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ו-חומצות אמינו ישירות לתוך הדרמיס -השכבה האמצעית של העור  זה מזין, מחדש את העור וגם מגרה את הייצור של קולגן ואלסטין שחיוניים עורות שלך האלסטיות הטבעית.

אחת מתופעות של הזדקנות העור הקטנה והפחתה במחזור הדם. התוצאה היא הפחתה של חמצן וחומרים מזינים, מפחית  את היכולת של הגוף כדי לשטוף החוצה רעלים.  טיפול מזותרפיה מאט את התהליך הזה מסייע לעור שלך להיות יותר נח, קורן, ומעל לכל, יותר תקיף.

אור לעור - סוזי נחמן - טיפול מזוטרפיה

מה יקרה במהלך הטיפול?

מזותרפיה אלקטרופוריזיס  מנוהל על ידי סדרה של החדרות בדיפוזיה חשמלית  באמצעות 4 אלקטרודות נעימות  המחדירים מידית את החומצה היאלרונית מתחת לפני השטח של העור לאזור הדורש טיפול.

האם זה כואב?

הטיפול אינו כואב ואין לו תופעות לוואי

כמה זמן נמשך הטיפול לקחת?

זמן הטיפול הוא כ 30-40 דקות.

מהו זמן ההחלמה?

כמעט ואין תופעות משפיעות ולכן ניתן  לחזור ליום-יום לפעילויות מייד. במקרים מסוימים ייתכן שתופיע אדמומיות קלה  שתעבור תוך 24 שעות או שתיעלם במהירות.

באיזו תדירות אני צריך לחזור על הטיפולים?

טיפול מזותרפיה מתבצע לרוב על פני סדרה ראשונית של טיפול אחד בשבוע במשך 4 שבועות. תוצאות נשמרות לאורך זמן ומומלץ לבצע סדרה  פעמיים בשנה.

האם ניתן לשלב מזותרפיה באותו זמן עם טיפולי אנטי אייג'ינג אחרים?

כן,  ניתן בהחלט ואף מומלץ לשלב טיפולי מזותרפיה עם טיפולי אנטי אייג'ינג כמו טיפול ליפטינג ומיצוק באמצעות RF גלי רדיו או באמצעות פוטו-טרמוליזה REJUVENATION   אמנם זה טיפול מעולה אנטי אייג'ינג בזכות עצמו אך הוא משתלב נהדר גם בטיפולי פילינג עמוק, טיפולי חמצן, טיפולי ליפטינג  ועוד

עד כמה בטוח מזותרפיה?

מזותרפיה נחשבת טיפול בטוח מאוד. מזותרפיה עכשיו הוא בשימוש נרחב בכל רחבי העולם כדי לטפל במגוון רחב של פציעות ומצבים רפואיים כגון דלקת פרקים, מיגרנות, אסטמה, פציעות ספורט וכאב כרוני וכמובן במישור האסתטי  טיפולים קוסמטיים מתקדמים.

מזותרפיה מחיר

הטיפול כולל אמפולה היאלרונית+ סרום היאלרונית+ תמציות צמחים ותאי גזע ייחודיים.

באור לעור טכנולוגיות סוזי נחמן מאסטרית בטיפולי גוף ייחודיים תעניק לכם טיפול מזותרפיה אלקטרופוריזיס המתקדם בעולם.

לתיאום:054-4969106

    650
    0